Colourful
Sweet Touch

Navigation : this is a touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Love can't be forced.It comes naturally.


sing and dance with me ^^

lET'S DANCE!


Grazie
Basecode: Nurul AtiQah
Template by: Nida Javadd Malik
Re-Edited By: Nurul Asyiqin Bt Johar


Malam Function :D





Malam yang tak boleh blah ahh :D Macam mana eh nak cakap? Hmmm . Malam tu malam terakhir kitaorang dekat asrama :) Mula-mula kau ingat function buat dekat luar , nasib baik buat dekat aspuri je. Haha, dah lah malam tu aku pakai baju jubah besar. Haha, dapat kerja part time aku, jadi tukang sapu lantai -.- nak cakap malam tu bosan boleh tahan ah tapi takde lah bosan mana pungg. Al-maklumlah aku ni kalau ada function memang aku tak suka! Aku ingatkan function minggu lepas, haha.Tapi function kali ni boleh lah, haha.Kitaorang ingatkan malam tu dorang banyak cakap tau, kitaorang dah kebulur dah. Haha, tapi tak pun. Start je majlis pengetua semua berucap pastu kitaorang straight boleh makan. Fuhhh , sedap siot. Ada cendol dengan cocktail lagi. Pastu kitaorang tangkap-tangkap gambar. Budak kelas aku ajak aku tangkap gambar dengan dorang tapi aku taknak, hehe. Bukan apa buat semak je aku ada dekat sana kan? dahlah dengan jubah aku yang gedabak ni lagi -.- pastu aku dengan dak najwa lari ~ yeahh . Kitaorang gi dekat dataran Sumayyah . Tiba-tiba terserempak pulak dengan adik dorm aku Kinah, aku pun panggil lah ''Kinahh ~'' pastu dia gi tarik baju aku .Adoiii , dahlah ada budak kelas dia. Budak lelaki pun adoo pulak tu.
Aku : Kinah, janganlah tarik. Tak nampak ke ada budak lelaki?
Kinah : Alaahh, cepatlah duduk . Ada apa?
Aku : takde apa, saje je . 
*pandang kanan nampak budak lelaki pendek-pendek , kecik-kecik jee.Mesti nak ambik gambar kelas ni* 
Aku : Kinah, kawan kau eh? *tunjuk* comelnyaaa !!
Kinah : Comel? tolonglahh! 

Pastu aku gi balik dekat dak Najwa. Tiba-tiba Kinah datang.... 
nak dipendekkan cerr, jadi ah macam ini -