Colourful
Sweet Touch

Navigation : this is a touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Love can't be forced.It comes naturally.


sing and dance with me ^^

lET'S DANCE!


Grazie
Basecode: Nurul AtiQah
Template by: Nida Javadd Malik
Re-Edited By: Nurul Asyiqin Bt Johar


Memories of 2012 :')


 Dalam masa setahun , banyak perkara yang terjadi dekat aku. Bermula semenjak aku masuk ke sekolah SMKPI nie , bermula dengan kesunyian dan takda kawan . Lepastu , aku mula ada kawan , walaupun masa tu banyak pergaduhan yang terjadi . Biasalah . Kami saling membenci antara satu sama lain sehinggalah pertengahan tahun 2012 kot? Pada tahun 2012 tak sangka aku dah ada ramai kawan , tapi mungkin ada dikalangan diorang yang membenci aku kan? hmm, istilah kawan memang macamtu . Apa-apa jelah ! banyak kejadian yang terjadi pada 2012 tahu? hakhak , ada kenagan manis , manis , masam , pahit macam-macam lah ! Nampak tak gambar tu? Setiap gambar mempunyai tregedi yang tersendiri :p Wahhhhhhh! aku akan rindukan setiap saat pada 2012 ! Ye ye aku rindukan korang-korang yang dah mewarnai hidup aku ;') Jujur aku cakap aku sayang korang semuaa! korang nak tahu tak? malam semalam dengan malam tadi , 2 hari berturut-turut aku mimpi pasal korang tahu ! Sedih beb! ingatkan realiti rupa-rupanya mimpi . Aku harap dapat jumpa korang lagi tahun depan tapi apakah daya , kita terpaksa berhenti sampai disitu sahaja .Sampai disitu sahaja persahabatan kita terjalin , hmm takda rezeki nak buat cmna? inshaALLAH raya 2013 nie aku akan jumpa korang , harap korang tak lupakan aku :p Doakan juga aku dapat ramai kawan dekat sekolah baru nie >.< yang baik-baik macam korang semua ! hah~ Amennn ! Korang, maafkan aku jika selama ini aku endahkan korang , buat palau , mengumpat korang dan macam-macam lagi ahh. Tapi serious aku rasa bertuah sangat dapat kawan macam korang tahu ^_^ tata , semoga kita akan berjumpa lagi suatu hari nanti . I Love You 1 2 3 and moree :*