Colourful
Sweet Touch

Navigation : this is a touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Love can't be forced.It comes naturally.


sing and dance with me ^^

lET'S DANCE!


Grazie
Basecode: Nurul AtiQah
Template by: Nida Javadd Malik
Re-Edited By: Nurul Asyiqin Bt Johar


We Are Young :D



k ! Edit je lebihh ;) Ghahaha , tkde keje nak buat . Sorry if tak cantik , Aku memang tak cantik punn . Tapi kawan aku tu comel :3  Hee , masa ni tudung mintak kaki >.< Ish ! Tesion ooo . Tapi redha jelah :') 
Ayat dekat atas tu , aku tktau apa kebendanya --' agak biul disitu . Maafkan saya . Hmm , nak cerita pasal apa eh ? ^^ Lupa lah pulak . Oh , Hari ni kitaorang kena tukar kelas --' Dapat kecil buruk + terpinggir TT_TT sodehhh ! Sumpah geramm + stress ! Dah elok-elok kelas dulu kitaorang cantik atas usaha kami semuaa . Tak pasal-pasal kena tukar kelas wtf ! Tapi ... Agak syok duduk dekat kelas tu . Ada ramai kawan , angin sempoi-sempoi je masuk dalam kelas kitaorang :3 Tapii .. ada jugak negatif dia -,- buruk , terpinggir , penat dah lah bulan puasa kena naik tangga bagai . Sebelum ni tak pernah sekali pun kelas aku dekat tingkat atas :> Hehehe , Exercise untuk mereka yg berbadan bulat . Tapi aku keding ^^  lalalala ~ 
Kitaorang terpaksa berpisah dengan kelas 2KAA1 :/ susah-susah . Budak 2KAA1 kelas dekat bawah --' untunglah . Meja kelas diorang warna-warni :O Ohsemm . Patutnya tu kelas kitaorang , tup tup ustazah cakap kelas kitaorang atas pejabat tu --' memang benggang habis lorhhh ! tertukar kelas dohh -.- 
Hehehe , apa-apa pun bersyukur jelah :) daripada takde kelas ? Banyak lagi kelas yang huduh kan ? Cool babehh ! 

#Kelas baru !! Wohuuu , bersiap sedia lah untuk dihias . Tapi dorang cakap guru kelas budak pagi kelas kitaorang tu garang --' mampuss . Acamno ni ? We wait and see . Tata , assalamualaikum :)